maanantai 5. syyskuuta 2022

Aikaa on

  

Aijoin  mennä sinne.

Aijoin  mennä näyttelyyn tapahtumaan teatteriin.

Ajoin hoitaa asian.

Sitten huomasin; se oli eilen. Määräaika  meni jo.  

Viikko päivä tunti hetki sitten.

 

Toimin hitaammin kuin aika.

Nyt olen vielä tai jo viime vuosikymmenellä.

Jos menetetyt hidastetut aikani lasketaan yhteen

lopetanko kun olen viime vuosisadalla,

kun toimin isoäitini sisarena,

oman tulevan äitini  äidin siskona, tätinäni

viime vuosisadalla.

 

Mutta ei  minulla ole kiire.

Voin olla vanhassa ajassa,

voin käydä hitaammalla.

Ei siitä ole ongelmaa.

Ei minulla.

 

Vaikutanko oudolta?

Ei haittaa, jos olen onnellinen,

onnellisuuden tilassa.

Pysyvästi.

Jos vuosisadan verran myöhässä, ei se haittaa.

Miksi haittaisi? Aikaa on. Aika on.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti